Jako innowator i doświadczony twórca nowych przedsięwzięć Christian zadbał o wsparcie finansowych partnerów, które pozwoliło mu działać na szeroką skalę.


Denys Chalumeau oraz Amal Amar, założyciele seloger.com zdecydowali się na wparcie i zainwestowali 600 000 Euro w markę. Wzięli też udział w drugiej turze prac, która kosztowała 1.5 miliona Euro, a prowadzona była przez niezależną firmę zarządzającą 123 Venture.


"Uwzględniając "szaleństwo" wokół pielęgnacji ciała, obserwując trendy związane z życiem intymnym i poszukiwaniem przyjemności, które dotyczą niemalże wszystkich, YESforLOV ma swoje logiczne i uzasadnione miejsce na rynku produktów selektywnych" wyjaśnia Olivier Goy, Prezes i Dyrektor Zarządzający 123 Venture.

 

Marka jest aktualnie unikalna i ma na celu stać się wiodącą na rynku intymnych kosmetyków przyjemnościowych.


Ciekawy artykuł?
Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o następnych!