Koszyk
0,- 
(0)

Nie masz produktów w koszyku.

Regulamin

Spis treści:
1. Informacje ogólne
2. Sprzedaż
3. Dostawa towaru
4. Płatności
5. Gwarancja, zwrot i reklamacja towaru
6. Ochrona danych osobowych


1. Informacje ogólne

1. Sprzedaż w sklepie prowadzona jest przez firmę:
Netstone s.c.
ul. Kołłątaja 18
67-200 Głogów
NIP 693-19-32-499
REGON 390764502

zwaną dalej sprzedawcą. Jednocześnie Sprzedawca oświadcza, że prowadzi działalność gospodarczą i jest uprawniony do zawierania umów sprzedaży na odległość.


2. Sprzedaż

1. Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto, wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Do wartości zamówionych przez Kupującego produktów Sprzedawca doliczy koszty transportu. 

3. Złożenie zamówienia przez Kupującego jest rozumiane jako:
a) wybranie z oferty prezentowanej w Sklepie jednego lub więcej produktów,
b) prawidłowe wypełnienie formularza przez Kupującego i wysłanie zamówienia do Sprzedawcy,


3. Dostawa towaru

1. Sprzedawca oferuje dostawę towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich.

2. Koszt dostawy naliczany jest automatycznie przez system sklepu i widoczny jest w podsumowaniu zamówienia. Koszt jest uzależniony od wybranej formy przesyłki i formy płatności. Szczegółowe ceny dotyczące kosztu dostawy podane są w części "Koszty wysyłki i formy dostawy".

3. Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany ceny dostawy towaru na niższą w związku ze stosowanymi przez Sprzedawcę w Sklepie promocjami i rabatami. 


4. Sposoby płatności

Należność za zamówione towary Kupujący może uregulować w następujący sposób:

a) Dokonując przedpłaty na konto Sprzedawcy
b) Kartą płatniczą Visa lub MasterCard - w systemie płatności Przelewy24.pl, który zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa klientom sklepów internetowych ze względu na stosowane bardzo skuteczne zabezpieczanie transakcji. Dzięki wykorzystywanemu systemowi dane o kartach klientów nigdy nie trafiają do sklepu internetowego. 
c) Za pośrednictwem internetowych kanałów płatności oferowanych przez system Przelewy24.pl
d) Za pośrednictwem systemu Paypal.pl
e) Przy odbiorze przesyłki za pobraniem.


5. Gwarancja, zwrot i reklamacja towaru

1. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., Kupujący posiada prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. W naszym sklepie umożliwiamy zwrot nieużywanego produktu do 100 dni od zakupu - Kupujący powinien poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy przed upływem 100 dni do zakupu (można do tego użyć do tego załączonego z produktem formularza). 

2. W przypadku zwrotu zakupionego towaru, Kupujący powinien przesłać otrzymane produkty na adres Sprzedawcy z podaniem numeru rachunku bankowego na który Sprzedawca zwróci pieniądze za odesłane towary oraz koszt dostawy (do kwoty najtańszej formy przesyłki dostępnej w sklepie). Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat manipulacyjnych wynikających z dokonania powyższych czynności.

3. Zgodnie z art. 38 Ustawy o Prawach Konsumenta, prawo do zwrotu nie dotyczy towarów:
- których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte,
- nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych, jeśli zostały dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu, a opakowanie zostało po dostarczeniu otwarte.

4. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu. 

5. W celu reklamacji Kupujący zobowiązany jest do przesłania wraz z dowodem zakupu na adres siedziby Sprzedawcy wadliwego produktu z opisem uszkodzenia lub wady w działaniu. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad i przesłanie go na adres Kupującego na własny koszt w terminie 14 dni roboczych oraz zwrotu, w sposób uzgodniony z Kupującym, poniesionych przez Kupujacego kosztów przesyłki.

6. W przypadku niemożności wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad Sprzedawca zaproponuje Kupującemu inny produkt o podobnych właściwościach lub w sposób uzgodniony z Kupującym, zwróci równowartość reklamowanego produktu i kosztów reklamowanej przesyłki.

7. Mając na uwadze dobro Kupującego, Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności przy załatwianiu czynności związanych ze zwrotem oraz reklamacją produktów.

8. Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.

 

6. Ochrona danych osobowych

1. Netstone s.c., zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych-, zobowiązuje się do ochrony danych osobowych udostępnionych przez Kupujących w Sklepie. Kupujący posiada prawo do wglądu w swoje dane, prawo do ich poprawiania oraz prawo żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

2. W celu złożenia żądania zaprzestania wykorzystywania danych osobowych Kupujący zobowiązany jest przesłać stosowne oświadczenie o żądaniu zaprzestania przetwarzania jego danych osobowych na adres siedziby Sprzedawcy.

3. Administratorem danych osobowych w Sklepie jest Netstone s.c. z siedzibą w Głogowie (67-200) przy ulicy ul. Kołłątaja 18

4. Netstone s.c. będzie przetwarzał dane osobowe Kupujących w Sklepie wyłącznie w celu realizacji zamówienia Kupującego oraz w celach statystycznych i marketingowych, bez ich udostępniania osobom trzecim.

5. Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.



Życzymy Państwu udanych zakupów w naszym sklepie. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub email.

Informujemy, że serwis korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza akceptację Polityki Cookies. Zamknij