Jak złożyć zamówienie?

Udostępniamy łatwy sposób składania zamówień, wystarczy kilka kroków:

Po dodaniu towarów do koszyka wciśnij przycisk “przejdź do kasy”, następnie podaj adres dostawy, wybierz formę dostawy, wybierz formę płatności.
Sprawdź, czy wszystko się zgadza, zaznacz akceptację regulaminu (wymóg prawny), wciśnij przycisk “złóż zamówienie” i to wszystko.
Jeśli wybrałeś/aś płatność on-line, to zostaniesz przekierowany/a do systemu płatności.

Masz problem ze złożeniem zamówienia? Po prostu zadzwoń do nas lub wyślij e-mail.
Pracujemy w godzinach 8:00 – 16:00. Jeśli zadzwonisz o innej porze nagraj się na sekretarkę, a my oddzwonimy.

Jak długo trwa realizacja zamówienia, czy towary są dostępne w magazynie?

Towary oznaczone w karcie produktu zielonym napisem “w magazynie” są dostępne w naszym własnym magazynie.
Jeśli zamówienie złożono do godz. 12, przesyłka wysyłana jest tego samego dnia roboczego. Zamówienia złożone po godz. 12, wysyłane są następnego dnia roboczego.

Czy trzeba się zarejestrować, żeby złożyć zamówienie?

Nie trzeba. Zalecamy jednak zarejestrowanie konta, ponieważ ma to wiele zalet.
Przede wszystkim oszczędza czas przy wpisywaniu danych, umożliwia korzystanie ze schowka oraz łatwe zlokalizowanie złożonych już zamówień.

Nie pamiętam hasła, jak mam się zalogować?

Należy skorzystać z procedury odzyskiwania hasła.
W tym celu kliknij na link “moje konto”, a następnie link “nie pamiętasz hasła?”. Link znajduje się w dolnej, prawej części witryny.

Jak są pakowane przesyłki, czy są dyskretne?

Wszystkie przesyłki są dobrze zabezpieczone 3-warstwowym kartonem i pakowane wyłącznie w sposób nie sugerujący zawartości.
Na paczce widnieje nazwa firmy wysyłkowej bez adresu sklepu internetowego.

Jak są dostarczane produkty o dużych rozmiarach?

Ze względu na duże wymiary i wagę oraz najczęściej wysoką wartość takiej przesyłki są one dostarczane wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Taka przesyłka doręczana jest przez kuriera do domu lub w inne, wcześniej umówione miejsce.
W celu zapewnienia dyskrecji produkt zapakowany jest w zewnętrzny karton zabezpieczający.
Kurier, który doręcza przesyłkę nie posiada informacji co znajduje się w środku przesyłki.

Czy mogę odebrać przesyłkę osobiście?

Każdą przesyłkę można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym w Głogowie, przy ul. Kołłątaja 18, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-18:00 oraz w sobotę w godzinach 10:00 – 14:00. Chęć odebrania przesyłki można zgłosić telefonicznie w trakcie składania zamówienia w godzinach pracy firmy lub dodając stosowny dopisek w uwagach przy Zamówieniu. Jeśli zamówienie nie zostało opłacone i ma być regulowane przy odbiorze, przesyłka będzie na Państwa oczekiwać do 2 dni po terminie odbioru zadeklarowanym przez Klienta. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.

Zainteresował mnie produkt ale chcę go kupić później, czy mogę go jakoś zapisać?

Tak, wystarczy na karcie danego produktu kliknąć przycisk “dodaj do schowka” (opcja ta dostępna jest dla zalogowanych klientów).

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą lub bezpośrednio z konta banku on-line?

Tak, w sklepie mogą Państwo skorzystać z systemu płatności PayU. Wystarczy wybrać taką opcję w trakcie składania zamówienia. Po złożeniu zamówienia nastąpi przekierowanie do szyfrowanego systemu płatności gdzie w łatwy i bezpieczny sposób będzie można zapłacić.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze przesyłki?

Tak, we wszystkich formach przesyłki dostępna jest opcja płatności przy odbiorze.

Czy otrzymam dowód zakupu?

Do wszystkich zamówień załączamy paragon lub fakturę VAT.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Przy zamówieniu, prosimy podać dane do faktury.

Do czego służy newsletter?

W newsletterze jakos pierwsi otrzymacie Państwo informacje m.in.:

  • co nowego i ciekawego w sklepie,
  • promocje, okazje, wyprzedaże,
  • pomysły na prezenty, inspiracje i porady,
  • konkursy z cennymi nagrodami tylko dla subskrybujących newsletter,
  • kody rabatowe.

Newsletter wysyłamy nie częściej niż raz w tygodniu!

Mam firmę, czy mogę kupować hurtowo?

Tak, prowadzimy dystrybucję dla sklepów stacjonarnych i internetowych.
Prosimy o kontakt telefoniczny – 767 454 722